Nee: Biedt geen pinda’s of pindasoep aan of brood met pindakaas omdat dat allemaal de gezondheid van de egels schaadt.
een week geleden
LeonardN
een week geleden
+
Ben bijzonder benieuwd naar de motivatie van de min.
Daar moet je voorzichtig mee zijn. Ze zijn er weliswaar dol op maar het bevat te veel zout en olie, wat slecht is voor de darmflora van egels. Wat wel af en toe kan is twee eetlepels pindakaas met warm water verdunnen tot het een saus wordt.

Maar het beste kun je ze voorzien van eenvoudig kattenvoer (droog of nat) en een schaaltje water.
een week geleden